Co Wy macie z tym mówieniem, ze O1 jest o wiele tańsza w serwisowaniu niż O2...? Jak porównanie te same silniki to nagle okaże się, że droższy w naprawie jest jedynie tylny zawias - a jak często trzeba coś tam robić? Geometria raz w roku (lub nawet wcale) czy gumy po 100.000km? Jak kupi sie dobry (dobrze utrzymany) egzemplarz, to róznicy w cenie utrzymania Octavek w pełnej sprawnosci nie powinny się od siebie różnić...
Ja przesiadając sie z O1 na T25 spodziewałem się, ze koszty utrzymania (serwisu) mnie dobiją - a okazało się, że jak narazie musiałem wymienić kompletne (firmowe) sprzęgło, które kosztowało mnie całe 700zł - czy w O1 byłoby taniej?
Ja przesiadając sie z O1 na T25 spodziewałem się, ze koszty utrzymania (serwisu) mnie dobiją - a okazało się, że jak narazie musiałem wymienić kompletne (firmowe) sprzęgło, które kosztowało mnie całe 700zł - czy w O1 byłoby taniej?
Komentarz